Descendants 3

Bilder, Fangirl / Permalink / 0
Såg precis Descendants 3, den tredje och sista filmen i Descendants-franchisen. Ärligt talat så saknar jag ord. Det är en av dem absolut bästa franchises som finns och jag kan för stunden inte sätta ord på vad den här serien faktiskt betyder för mig. Men jag har aldrig sett en film så många gånger som Descendants. Jag har aldrig lyssnat så flitigt på ett soundtrack som till alla tre Descendants-filmerna. Jag har aldrig älskat karaktärerna så mycket som i Descendants-filmerna.
Don't get me wrong, jag älskar The Hunger Games, The Maze Runner och High School Musical men det är verkligen något riktigt speciellt med Descendants.
 
Hösten 2017 när jag precis börjat sista året på gymnasiet och pappa ofta var bortrest med jobbet vilket resulterade i att jag var ensam hemma var mitt största sällskap Daniel Howell's YouTube-videos och, you guessed it, Descendants 1 & 2. Det blev på något sätt rutin att gå upp tidigare på morgnarna för att hinna se Descendants innan jag skulle till skolan. Jag lyssnade jämt och ständigt på soundtracket och när jag kom hem från skolan var det ofta jag kollade på Descendants filmerna och åt Pringles Sweet Paprika. "It's Going Down" från D2 blev min favoritlåt för att boosta mig själv eller "ge mig fan på något".
 
Min kära Descendants-vattenflaska och en matchande
temporär tatuering
 
Thank you, from the bottom of my heart, for along with the iconic core four Cameron Boyce, Dove Cameron, Sofia Carson and Booboo Stewart as well as the rest of the incredible cast and crew, blessing these past 5 years with the epic and beautiful franchise Descendants.
There was no better way to finish and say goodbye to an era, than this way. So...
Thank you for finding a way to include "rotten to the core" in all 3 movies.
Thank you for the incredible casting and characters.
Thank you for the awesome scoring and soundtrack that includes some of my all time high favourite
   songs Rotten to the Core, If Only, Space Between, It's Going Down, You and Me, Queen of Mean
   and Night Falls.
Thank you for giving us Jarlos and Devie.
Thank you for lighting up my days and nights these past 5 years.
But most of all, THANK YOU, for blessing us with Carlos de Vil and the remarkable talent that was (and
   forever will be) Cameron Boyce.
 
This one's for you, Cameron 
 
-
 
Dothras chek. Hajas!
Till top